תקנון ונהלי הרשמה

תנאי לפתיחת הקורסים/חוגים הוא מספר משתתפים מינימלי. אנא שקלו היטב לאלו חוגים/קורסים ברצונכם להירשם.
על בסיס הרשמתכם מתקבלת ההחלטה אם לפתוח חוג/קורס זה או אחר.
הקתדרה שומרת לעצמה את הזכות לשינויים.
התקנון כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועד לשני המינים- אנא הקפידו לקרוא אותו היטב לפני ההרשמה.

 

 נהלי הרשמה

1. ההרשמה לפעילויות מרחבים הינה לקורסים/חוגים מלאים בלבד. אין אפשרות להירשם להרצאות, שיעורים או מפגשים בודדים.

2. בקתדרת הערב ההרשמה לקורס מלא בלבד. ניתן להירשם גם אחרי פתיחת הקורס והתשלום במקרה זה יהיה יחסי, בהתאם למספר ההרצאות שנותרו בקורס.

3. מאחר ובחוגים שנתיים קיימת אפשרות ביטול ההשתתפות בסוף סמסטר א', במידה ומספר הרשומים בתחילת הסמסטר השני לא יגיע למינימום הנדרש לפתיחת קבוצה,
    ייתכן והעמותה תאלץ לסגור את החוג לפני פתיחת  הסמסטר השני.

4. מספר המקומות בחוגים מוגבל. הקדימו להירשם והבטיחו את מקומכם בחוג הרצוי.  השיבוץ יעשה על פי סדר מועד ההרשמה.

5. בכל הפעילויות תינתן עדיפות לתושבי/ות משגב בגיל 60+. הצטרפות של צעירים/ות יותר ותושבי/ות מחוץ למועצה תהיה על בסיס מקום פנוי.

 

אופן ההרשמה

ההרשמה לחוגים, לקורסים ולטיולים תתבצע על גבי טופס הרשמה אינטרנטי, באתר עמותת מרחבים:

 www.merchavim-misgav.org.il    ותכנס לתוקף רק עם קבלת אישור ההרשמה בדוא"ל מאת העמותה  המציין את סטטוס ההשתתפות.

 חשוב מאוד: עם קבלת האישור יש לפתוח את הקובץ המצורף אליו שם מופיע סטטוס ההשתתפות

 אליו יש לשים לב : "המתנה" או "משתתף"

 במידה והסטטוס הוא "רשימת המתנה" משמעות הדבר שאין לנרשם/ת בשלב זה מקום בחוג/קורס.
 במידה ויתפנה מקום תפנה העמותה לפי סדר ההרשמה לנמצאים ברשימת ההמתנה.
ניתן לקבל עזרה בהרשמה, לאורך כל השנה, במשרדי העמותה, בטל' 04-9990314,
ובסלולרי 052-3086897,  בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00.

שכר הלימוד ואפשרויות לתשלום במסגרת עמותת מרחבים
שכר הלימוד מחושב לחוג/קורס מלא ולוקח בחשבון את החודשים בהם ישנן חופשות, חגים, פעילויות מיוחדות וכן עד שתי היעדרויות בלתי צפויות של מורה בשנה/ביטול עקב גורם עליון/חירום.
החיוב מתחלק באופן שווה למספר חודשי הפעילות.
תושבי/ות מ.א. משגב: התשלום ייעשה דרך חיובי המועצה.
לתושבי/ות חוץ: התשלום ייעשה על ידי מתן הרשאה לתשלום בכרטיס אשראי דרך מ.א. משגב.

תקופת התנסות

בחוגים השנתיים ובקורסי הבוקר הסמסטריאליים:

• תתאפשר תקופת התנסות בשני המפגשים הראשונים בתחילת כל קורס בחודש הראשון של כל סמסטר
  (ספטמבר 2025 ופברואר 2026 ).
• לאחר תקופה זו תהיה לנרשמים חדשים אפשרות להתנסות במפגש אחד בלבד.
• לאחר תקופת ההתנסות לא ניתן יהיה לבטל השתתפות בפעילות, אלא בסוף הסמסטר (בהודעה בכתב, חודש מראש, דהיינו עד 31.12.25).
• במידה ומשתתף מעוניין להפסיק להשתתף בפעילות אחרי תום תקופת ההתנסות, ניתן יהיה לעבור לפעילות אחרת על בסיס מקום  פנוי ובאישור העמותה ובלבד שהיקף המנוי החודשי לא יקטן.

בקורסי קתדרת הערב/וסדנאות מעל 12 מפגשים: תתאפשר התנסות במפגש הראשון של הקורס בלבד, בתשלום.

בסדנאות קצרות (12 מפגשים או פחות) אין תקופת התנסות, ניתן יהיה לבטל השתתפות ללא תשלום עד שבוע לפני פתיחת הסדנא.
• ביטול בין שישה ימים ליום אחד לפני פתיחת הסדנא יחויב בחמישים אחוז מעלות הסדנה.
• ביטול ביום פתיחת הסדנא או לאחריה יחויב בתשלום מלא. (במקרה כזה לא תגבה התוספת של 100 ₪ לחודש החלה על סדנאות האמנות).

ביטול פעילויות

• הביטול יתבצע לכל היאוחר יומיים מתום תקופת ההתנסות.
• הביטול יתבצע בהודעה בכתב בלבד, על גבי טופס ביטול הנמצא באתר העמותה ובמשרד, ויהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת אישור העמותה.
ביטול השתתפות יתאפשר בשני מועדים בלבד:
1.  עד תום תקופת ההתנסות של כל חוג/קורס (לכל המאוחר יומיים לאחר מפגש / מפגשי ההתנסות).
2.  בסוף סמסטר א' (לקורס/ חוג שנתי), בהודעה בכתב של חודש מראש (לא מאוחר מ-31.12.25).

ביטול במקרים של היעדרות של חודשיים ומעלה, עקב סיבות רפואיות בלבד:
• ניתן לפנות בכתב בבקשה לביטול חוג.
• במידה והחוג יבוטל יינתן החזר תשלום רטרואקטיבי.
• ייתכן כי יידרשו אישורים רפואיים.
• בבקשות חריגות ניתן לפנות לוועדת חריגים.

החזר שכר לימוד

ההרשמה לחוג/פעילות מחייבת. אין החזר שכר לימוד ו/או החזר שיעורים עקב היעדרות מלימודים/פעילות, אלא במקרה של ביטול חוג על פי הנוהל לעיל.
במקרים חריגים ניתן לפנות לוועדת חריגים של עמותת מרחבים.
ההרשמה הינה אישית ולא ניתן להעביר את זכות ההשתתפות במקרה של היעדרות לאחרים. במקרים חריגים ניתן לפנות למנהלת הקתדרה לקבלת אישור.
בהרצאות ערב בלבד ניתן להעביר את זכות ההשתתפות לאדם אחר (במקרה של היעדרות מהרצאה מסוימת).
יש להודיע על כך מראש לעמותה ומשמעות הדבר שלא תהיה לנרשם לסדרה אפשרות להמשיך ולצפות בהקלטות ההרצאות.

השתתפות בחוגי התעמלות

באחריות המשתתפים לוודא כי החוג אליו נרשמו מתאים ליכולות ולמגבלות שלהם ולהודיע למדריך/ת החוג על כל מגבלה המונעת מהם לבצע פעולות מסוימות,
להגביל או לסכן אותם וכן על שינויים במצבם הבריאותי המשפיעים על השתתפותם בחוג במהלך השנה אם חלו כאלה.
מומלץ להתייעץ עם הרופא האישי על מנת לוודא את התאמת הפעילות ליכולות האישיות של כל משתתף.

ביטוח

העמותה מבוטחת בביטוח צד שלישי ואינה מבטחת את משתתפי הפעילויות בביטוח תאונות אישיות.

 

הסעות - מידע כללי, הרשמה וביטול

• עמותת מרחבים תפעיל מערך הסעות מסודר למשתתפי מועדון "מופת" מהיישובים למרכז הפעילות במרחבים בימים א', ב', ד'.
• ההסעות הן בתחילת יום הפעילות ובסיומו בלבד.
• בכפרים הבדואים תתקיימנה הסעות למועדונים בסלאמה, כמאנה וחוסניה.
•  ההרשמה למערך ההסעות מתבצעת בטופס ההרשמה לפעילות.
• פרטי הקווים והתחנות יקבעו לאחר סיום תהליך ההרשמה ויועברו לנרשמים בתחילת שנת הפעילות.
•  ההסעות לפעילות מתקיימות במסלולים קבועים ובמקומות איסוף/פיזור קבועים בתוך הישובים.
•  קווי ההסעות, פתיחת קו חדש/שינוי קו, מותנים במינימום משתמשים, בהתאם לשיקולים כלכליים.
•  ההרשמה להסעות היא על בסיס שנתי קבוע, כולל במקרים של אי שימוש זמני בהסעות. אין החזר תשלום, אלא במקרה של ביטול נקודת ההסעה לתקופה של חודש ומעלה
   או במקרה של ביטול קבוע של ההסעה, בכתב בלבד, בטופס ביטול הנמצא באתר מרחבים, או במשרדי העמותה ולאחר קבלת אישור העמותה בכתב כי הביטול התקבל.
 • מחיר ההסעה, יקבע ביחס לעלויות ומס' הנוסעים.

ועדת הנחות וחריגים

העמותה מפעילה ועדת הנחות וחריגים למקרים של בקשת ביטול חריגה (כגון משתתף/ת המטפל/ת בבן/בת זוג עקב בעיה רפואית הנמשכת מעל חודשיים) ו/או בקשה להנחה בפעילות.
• הפניה לקבלת הנחה נעשית באמצעות טופס פניה שניתן לקבל במשרדי העמותה ולהחזירו מלא למשרד או לשלוח למייל: [email protected]
• המידע המובא בפני ועדת הנחות וחריגים נשמר בדיסקרטיות מלאה

להרשמה לחץ כאן>>